CG

ger upp

Publicerad 2013-01-16 00:43:00 i Allmänt, instagram, skriver,

Egentligen har jag hur många bloggar som helst, men det här är min premiärblogg på svenska. Även om jag låter nu som en svensk lärare, är denna blogg också en mekanism att försöka föröka mina svenska kunskaper. Jag vet inte om det kommer funka, men det kommer ändå vara roligt. Jag har någon sorts blogg-missbruk, eftersom jag har sju bloggar. Sju stycken. 
 
Just nu sitter jag och drömmer bort min kväll, och tänker på sommaren där man släpar inte runt på en tung dunjacka som får en att svettas på tunnelbanan. Man bär på tunna rockar och lätta tshirts när man ska cykla till skolan. Solglasögon ( clip-ons i mitt fall ) och picknick dukar med gräsfläckar. Vet att det låter fånigt och att det finns överallt, på twitter, facebook, instagram men jag saknar sommaren.
 
 
 
 
tre bilder från sommar 2012

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carl Gustaf

Svensk / Koreansk Bor i Stockholm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela