CG

Secondhandprinsen och Vintagedrottningen

Publicerad 2013-01-16 22:06:00 i outfit,

 
 
 
Idag har varit ganska stressigt men jag har ändå hunnit ta ett tag att dokumentera Matilda's ultrafin outfit, komponerat av en Acne tshirt, Utsvängda vintage jeans & vintage Palladiums. Matilda är drottningen av vintage, hennes kläder är alla så snygga, och deras prisar skadar ingen heller. Själv är jag inte en sån stor vintage köpare som jag är secondhand köpare. Jag brukar gå in på myrorna och dräggla över rockarna, långa korta och alla fina som få! Glöm inte priserna som man kan inte motstå! Idag hade jag ett par Weekday x Bruno Pieters byxor på mig som jag köpte på rean. Denna vecka har jag inte kunnat unvika de, eftersom mina andra byxor från COS är inne på  kemtvätten ( Orkar inte just nu ) så jag lever på dessa byxor. Sen har jag en gammal vit tshirt från Gap, en hoodie från myrorna, och en rock från myrorna. Skorna är pappas gamla saucony vilka som jag älskar, eftersom de är ganska så slitna haha. Idag var mina kläder inget superspeciellt men ni kan sitta ett tag och observera Matilda's skor och byxor. 

CG
 
 
 

Kommentarer

Postat av: thea

Publicerad 2013-01-17 14:54:24

d ö r vad snyggt. jeansen är perfektion!

Svar: visst är de!!
Carl Gustaf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carl Gustaf

Svensk / Koreansk Bor i Stockholm

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela